- امام علی(ع). (1388). نهج البلاغه، ترجمۀ مهدی دشتی، قم، انتشارات امام علیبن ابیطالب.
- پناهی جاجرودی، ناصر (1390). شاخص تکریم مشتری در الگوی ایرانی - اسلامی پیشرفت، معرفت اقتصادی، شمارۀ 2: 153 - 177.
- توکلی محمدی، محمدرضا (1391). بررسی اصول مدیریت اسلامی از دیدگاه علوی، فصلنامۀ تخصصی معارف اسلامی(کوثر معارف)، شمارۀ 22: 74 - 100.
- تولایی، روحالله.، صالحنژاد، عبدالله و حمیدزاده، مریم (1387). مبانی و اصول مشتریمداری در اسلام، دوماهنامۀ توسعۀ انسانی پلیس، شمارۀ 19: 83 - 115.
- ثواقب، جهانبخش (1391). مبانی و شاخصههای حکومت علوی، پژوهشنامۀ علوی، شمارۀ 2: 1 - 25.
- جمشیدیان، فاطمه (1391). بررسی و ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد مشتریگرایی، پایاننامۀ کارشناسی، اصفهان، مؤسسۀ آموزش عالی امین.
- حسینی، حسن و عیدی، فاطمه (1391). تبیین اصول اخلاق اسلامی در بازاریابی، رهیافت انقلاب اسلامی، شمارۀ 19: 91 - 110.
- دراموند، گرام، انسور، جان و اشفورد، روت (1391). بازاریابی راهبردی، ترجمۀ شهریار عزیزی، محمد مقدسی و مهرداد عظیمی، تهران، سازمان مطالعات و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
- دلوی، محمدرضا، حاجیان، طالب و روزبهانی، نسیبه (1392). اصول و مفاهیم اساسی مدیریت در منابع اسلامی، اصفهان، نقش نگین.
- طبرسی، حسنبن فضل (1370). مکارم الاخلاق، ترجمۀ ابراهیم میرباقری، تهران، نشر فراهانی.
- طیب، مهدی (1389). مدیریت اسلامی، تهران، نشر سفینه.
- معصومی مهر، حمید رضا.، عابدی جعفری، حسن و فروزنده دهکردی، لطفالله (1390). طراحی و تدوین الگوی شناخت موانع تحقیق مدیریت اسلامی در سازمانها، دوفصلنامۀ مدیریت اسلامی، 1، 103 - 137.
- مکارم شیرازی، ناصر (1371). مدیریت اسلامی: ریشهها، الگوها و انگیزهها، نشریۀ مدیریت دولتی، شمارۀ 18: 30 - 37.
- نبوی، محمد حسن (1391). مدیریت اسلامی، قم، انتشارات بوستان کتاب.
- Adnan, A. A. (2013). Theoretical Framework for Islamic Marketing: Do We Need a New Paradigm. International Journal of Business and Social Science, 4(7), 157-165.
- Hashim, N., & Hamzah, M. I. (2014). 7P’s: A Literature Review of Islamic Marketing and Contemporary Marketing Mix. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 130, 155–159. doi:10.1016/j.sbspro.2014.04.019
- Kotler, P., & Keller, K. L. (2012). Framework for marketing management. Pearson Education India.
- Wilson, R. (2006). Islam and Business. Thunderbird International Business Review, 48(1), 109–123.